1 Mayıs 2014 Perşembe

ETİ CİN TARİFİ







 HERKESE SELAMLAR ARKADAŞLAR....


ARTIK BİR SALAVATLA BAŞLAYACAĞIM YAZILARIMA...SON YAŞANAN TATSIZLIKLARDAN SONRA BÖYLE BİR KARAR ALDIM.

UMARIM FAYDALI OLUR:)))))))))))

HEPİNİZİ DE DESTEĞİNDEN DOLAYI ÇOOOKKKK ÖPÜYORUM.BU KONUDA SORULARI MAİL ADRESİMDEN YANITLAYACAĞIM...
HEPİNİZE SEVGİLER SAYGILAR:)))))))



******************************Allahumme salli ala seyyidina Muhammedin tıbbil'kulubi ve devaiha ve afiyetil, abdani ve şifaiha ve nuril'ebsari ve ziyaiha ve ala alihi ve sahbihi ve sellim.

******************************Manası: Ey Allahım ! kalblerin doktoru ve devası, vucutların şifası, gözlerin nuru ve ziyası olan Muhammed'e (S.A.V.) aline ve ashabına salatu selam eyle.


GEÇEN GÜN MİNNOLARIMI MEMNUN ETMEK İÇİN YAPTIM BU NEFİS KURABİYELER...

KURABİYE TARİFİ BENİM KLASİK HEP YAPTIĞIM TARİF .


KURABİYE HAMURU:)
LEZZETİ HARİKAYDI HER KURABİYE ÇEŞİDİNE DENEYEBİLİRSİNİZ.BENİM KLASİK HAMURUM..

.
KURABİYE:::::
1 LİMON KABUĞU RENDESİ
1 BARDAK PUDRA ŞEKERİ
2 YUMURTA
250 GR TYAĞ VEYA MARGARİN
YARIM BARDAK SIVIYAĞ
ALDIĞI KADAR UN YAKLAŞIK (5- 6 BARDAK UN-AZAR AZAR İLAVE EDİN UN MARKASINA GÖRE DEĞİŞİR)


MARGARİN KULLANACAKSANIZ::::::::::
MARGARİNİ BİR CEZVEDE ISITALIM .KENARA ALALIM 2 SAAT SONUNDA MARGARİN İLE SUYU AYRIŞICAK .O SUYU KURABİYEYE KATMAYIN.
BUNU BİR PASTANE SAHİBİNDEN ÖĞRENDİM.BU İŞLEM SONUCU GR OLARAK AZALIYOR .TABİKİ YAĞ VE ESASI KALMIŞ OLUYOR .


MARGARİN KULLANIP BEKLETECEKSENİZ YAĞ 250 GR OLSUN YOK TYAĞ KULLANACAKSANIZ 150 GR TYAĞ YARIM BARDAK SIVI YAĞ)


EN GÜZELİ TYAĞ İLE YAPMAK .BENİM TAVSİYEM TYAĞ KULLANMANIZ .
ANCAK İLLA MARGARİN DERSENİZ SİZE BU YÖNTEM SÜPER SONUÇ VERECEKTİR....




TÜM MALZ. YOĞURALIM YUMUŞAK KURABİYEMİZE ŞEKLİNİ VERELİM.

ŞEKLİNİ VERİRİKEN ÖNCE ÇAY BARDAĞI İLE KESİP YUVARLAKLAR YAPTIM AMA BAKTIM SONRA YUVARLAYARAK YAPMAK DAHA KOLAY.
KÜÇÜK PARÇALAR KOPARIP YUVARLADIM ,YUVARLAK KESTİĞİM TABANIN KENARINI KAPLADIM.

İÇİNE EVDE KAYISI MARMELTI VARDI ONDAN KOYDUM...

AFİYET BAL ŞİFA OLSUN......





6 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Canim benim harika görünüyor bu cinler! Esinin durumu insalah iyidir dualrimiz gitmistir yerine ulasmistir insallah! Allah yardimciniz olsun ve ellerine saglik,en kisa sürede denemek istiyorum,gecen gün aklima düstü,hazirlarini sevmiyorum kendim yapayim diyordum!

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

tarif harika hemen not ediyorum.. Rabbim kandil gecesi dualarımızı kabul etsin inşallah.. sevgiler..

Tarif diyarı dedi ki...

Çocukların asla hayır deyemiyeceği bir lezzet görüntü harika eline sağlık arkadaşım

Unknown dedi ki...

morali güçlü tutmak lazım.çok zor ama Allah şifasını verecek inşallah eşinin.ellerine saglık.

mutfagabuyrun dedi ki...

çok güzel olmuş canım.çok beğendim.ellerine sağlık.sevgiler.

marifet ellerimizde dedi ki...

arkadaşlar destek ve güzel mesajlara teşekkür ederim.....sizleri çok seviyorum:))))))))