2 Haziran 2013 Pazar

KAT KAT ELDE AÇMA PATATESLİ BÖREK


MAZLEMELER:::::::::

3 KASE UN
2 YKAŞ. YOĞURT
2 YK SİRKE
1TKAŞ. TUZ
125 GR TYAĞ
ALDIĞI KADAR UN

İÇ MALZEMELER:::::::::::

3 HAŞLANMIŞ PATATES
2 KALIN DİLİM KAŞAR RENDE
3 DİLİM B.PEYNİR
1ÇKAŞ.TUZ
1TK.KR BİBER
3YK SIVIYAĞ


TÜM MALZ. YOĞURALIM .SERT BİR HAMUR ELDE EDELİM .
HAMURUMUZU İKİYE BÖLELİM .

HER HAMURUDA ONARLIK AYIRALIM .

TOPLAMDA ELİMDE 20 BEZE OLSUN.

İLK ONLARLIK GRUBU TATLI TABAĞI KADAR AÇALIM .

HER KATIN ARASINA ÇOK BOL ERİMİŞ TYAĞ SÜRELİM .

SON KATIDA AÇIP ÜZERİNE KOYALIM ANCAK YAĞLAMAYALIM VE B. DOLABINA KALDIRIP YAĞI DONAN KADAR BEKLETELİM .

İKİNCİ ONARLIK GRUBUMUZADA AYNI İŞLEMİ UYGULAYALIM .

YAĞI DONAN HAMURUMUZU ALALIM VE ÇOK İNCE OLAMAYCAK ŞEKİLDE AÇALIM .

SİGARA BÖREĞİ TARZINDA KESELİM MALZ. EKLEYELELİM .
RULO SARALIM .

ÜZERİLERİNE YUMURTA SARISI SÜRELİM VE 180 DERECEDE PİŞİRELİM .
AFİYET ŞİFA OLSUNNNNNNNN


-RESİM PEYNİRLİ BÖREKTEN-ŞEKLİ ANLAŞILSIN DİYE KOYDUM....



7 yorum:

muhabbetsofrasi dedi ki...

Ellerine saglik canim

Unknown dedi ki...

tarifi not ettim fakat ben hamur açma özürlüyüm.belki şekli yamuk olabilir.ellerine saglık.

meri dedi ki...

oyyy bu ne güzel oldu yav bende istiyoruuuumm

marifet ellerimizde dedi ki...

kızlar güzel yorumlar ve zıyaret ıcın opuyorum hepınızı kocamannnn ..ay eylem duyanda ınanır....hemde en alasından yaparsın sen bunu ...zaten cok kolay bak dene hayatım:)))))))))

Nurşen Aksoy dedi ki...

Hemen deniyorum,ellerinize sağlık..

Özgen dedi ki...

Elinize sağlık çıtır çıtır katlı bir börek çok lezzetlidir eminim sevgiler...

marifet ellerimizde dedi ki...

sevgılı nursen ve özgen guzel yorumlar ve zıyaret ıcın tesekkurederım