28 Aralık 2012 Cuma

PANNACOTTA TARİFİ.....ŞIK SUNUMLU TATLI

LİMONLU PANNACOTTANIN RESMİ NASIL OLDUYSA SİLİMİŞ ARKADAŞALAR....NEYSEKİ BENİM SIK YAPTIĞIM BİR TATLI VE SİZE 2 AYRI ŞEKLİYLE DAHA YAYINLIYORUM.
ALTTAKİLER BİTKİSEL JÖLE İLE YAPILANLAR SUNUMUDA ÇOK ŞIK OLUYOR.......




KUPLARI JÖLE İLE DOLDURUP YAN YATIRIN DONUNCA PANNACOTTAYI EKLERSİNİZ....


PANNA COTTA:::::::::
1 PAKET KREMA
4 YK.NİŞASTA
1 BARDAKTAN AZ ŞEKER(bizimkiler şekeri az seviyor siz daha fazla ekleyebilirsiniz.)
1 LİMONUN KABUĞUNUN RENDESİ
1.5 BARDAK SÜT
MALZEMELER PİŞİRİLİR.SOĞUMAYA BIRAKILIR.
LİMONLU KISMI:
1 BARDAK LIMONATA
1KAŞIK NİŞASTA
1 LİMONUN KABUĞUNUN RENDESİ.PİŞİRİLİR.
KABA ÖNCE PANNA COTTA SONRA LİMONLU SOSU EKLERSİNİZ.
HİBİSKUSLU KISMI:::::::::
1 BARDAK SU İLE 1 YKAŞ HİBİSKUSU KAYNATALIM VE SUYUMUZU ELDE EDELİM.
1 Y. KAŞ NİŞASTA
3. YKAŞ ŞEKER
..İÇİNE AZICIK T.YAĞ ATARSANIZ DAHADA PARLAK OLUYOR.
BUNLAR ÜST KISMINI HİBİSKUSLA KIRMIZI YAPTIKLARIM...TADI HARİKA OLUYOR...HEMDE ÇOK FAYDALI.....
HİBİSKUSU ÇOK SIK KULLANIYORUM BAKABİLİRSİNİZ:
http://tatlczeynep.blogspot.com/2012/01/light-ayva-tatlisi.html








AFİYET ŞİFA OLSUNNNNNNNNNNNNNNNN..................


7 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

kuptakilere bayıldım canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Hic duyamadigim ve görmedigim bir sey bu Hibiskus! cok merak ettim,yanliz bardaklar ye beni hemen diyor eline saglik!

mine dedi ki...

hııım ne kadar şık duruyorlar ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

ellerinize sağlık nefis birtat ve sunum bende pannacottayı çok seviyorum ben krema ve jelatin ile yapıyordum sanırım:)tarifi okuyunca şüpheye düştüm benim yaptığım başkabişeymi diye:) ama bu tarifi de çok sevdim ..sevgiler

Ferkay dedi ki...

Kuplar çok şık olmuş, ellerine sağlık canım..

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Kuplar nefis olmuş himmm, bir tane aldım cnm. Ellerine sağlık her iki sunum için.

Sevgiler.

marifet ellerimizde dedi ki...

hepğinize teşekkurler arkadaslar:))))))))))))