9 Nisan 2012 Pazartesi

FIRINDA ÇİPURA



 HERKESE MERHABALAR İSTANBULDA ŞAKIRŞAKIR YAĞMUR YAĞIYOR.....
DÜN HAVA HARİKAYDI...BU SABAH ÇOCUKLARI YAĞMUR BOTUYLA OKULA GÖNDERDİM:)))))))))))

GELELIM TARİFE...ARTIK BALIK OLAYINI OTURTTUM HAFTADA 1 BALIK GÜNÜMÜZ OLUYOR..BENİM KUZULARDA ALIŞTI..YANINDA SALATA AMA ESAS VAZGEÇİLMEZİMİZ BROKOLİ:)))))))

BU SEFERKİLERİ BROKOLİLERİ AZCIK HAŞLADIM ÜZERİNE SARIMSAK ,LİMON VE ZYAĞ GEZDİRDİM.

BALIĞIMIZIDA TEMİZLENMİŞ  ALIYORUM ,GÜZELCE YIKAYIP İÇİNE KALIN BİR HALKA SOĞAN KOYUYORUM.
DIŞINIDA TUZLAYIP AZICIK Z.YAĞ DÖKÜYORUM.

FIRININ ALT RAFINADA TUZLAYIP YAĞLADIĞIM PATATESLERİ KOYUYORUM..180 DERCEDE PİŞİRİYORUM.

HEM HARİKA OLUYOR HEMDE ÇOK PRATİK OLUYOR:)









AFİYET ŞİFA OLSUNNNNNNNNNNNNNN...........

22 yorum:

Nil dedi ki...

bunlar besi mi? ya dün ben çok zorlandım da çipurayı yerken. normal çipurada çok kılçık olmaz ama besilerde olabiliyormuş.
yine de bayılıyorum balığın her türlüsüne. elinize sağlık.

Peygamberim İzinden dedi ki...

Çok güzel ve pratik bir tarif olmuş çok beğendim ben bu şekil hiç denemedim mutlaka denemem lazım :)
Ellerine sağlık..

bahar006 dedi ki...

Ellerine sağlık tatlım, nefis görünüyor:)

Noblesse dedi ki...

bir dahaki çipuramı tam da böyle hazırlıcam, ellerine sağlık zeynepcim, teşekkürler.

marifet ellerimizde dedi ki...

nihancım bılmıyorum besımı:)))))))tatları guzel ve az kılcıklıydı.....ben yenı alısıyorum balık yemeye.))))))eskıden hıc yemezdım...

nobblesım sagol canımm..baharcım sanada ve emınecım sanada tesekkur ederım yorumlar ıcın:))))))

~Hülya~ dedi ki...

En sevdiğim balıktır canım :) Ellerine sağlık harika bir menü olmuş.

yemekbiraşk dedi ki...

hımmm nefis bir menü olmuş ellerine sağlık sevgilerimle..

Ada Deniz dedi ki...

menü süper. Ellerine sağlık....

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyorlar. Özellikle patateslere bittim.
Yanında da brokoli daha ne olsun.
Sevgiyle kal.

ikibocekbircicek dedi ki...

balıkla hiç aram yok ama çok leziiz görünüolar :) en iyisi kalıp o patatesden yapıyım :) sewgiler

Pasta sarayim dedi ki...

Nefis görünüyor...Ayrica en saglikli besinleri biraraya getirmissin.Aslinda haftada birden fazla tüketmemiz daha iyi,maalesef bunu yapmiyoruzEllerine saglik canim.
Sevgiler

ehlikeyfchef dedi ki...

allahtan bizim evde balığa hayır diyen yok böyle bir lezzete hayır denirmi ellerine sağlık

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

YE BENİ DİYOR CANIM
:))

Deli Anne dedi ki...

bende de ampülleri yaktın bak balık olayında.. öperim arkadaşım:)

mutfagabuyrun dedi ki...

balık harikada canım kafasına bakmasam iyi olacak sanırım.zaten bende vardır böyle tuhaflıklar.elimi değemem kafasına.ellerine sağlık.öpüyorum.

mine dedi ki...

ya sezona iyi başlamıştım ne güzeldi haftada bir ya da iki kez sonra koptum nedense hemen olayı ele almalıyım : ) ellerinesağlık

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık.Nefis görünüyor.Bundan güzel menü olamaz.Sevgiler:)

ikitanemvebiz dedi ki...

merhaba
bende sizi çok beğendim :) takipçinizim...
ellerinize sağlık nefis görünüyorlar,balığı çok severim mımm olsada yesem saati hiç farketmez :)

yasemin dedi ki...

ellerine sağlıkkk canım: ) herşey hem yağsız hemd e çok lezzetli görünüyor: ) ben de fırında balık yapacaksam yanına mutlaka patates de yaparım: ) afiyetler olsun...

muhabbetsofrasi dedi ki...

offff bayılırım

eline sağlık olsun canım :)

Unknown dedi ki...

Ohh miss gibi kızarmış balık ve patates..
Afiyet olsun canım benim..
Çok ama çok severim.

Hayatın Tatları dedi ki...

ne güzel yaa bende keşke haftada 1 günü oturtabilsem. bugün aklımda çupra yapmak vardı hatta..nefis görünüyor canım ellerine sağlık