8 Temmuz 2011 Cuma

İRMİKLİ KURABİYE-GEREBİÇ-


 MERHABALAR..BU NEFİS KURABİYELERİN TARİFİNİ EYMENDEN ALDIM..
ODA YEMEK KURSUNDAKİ HOCALARINDAN ALMIŞ
ASIL ADI GEREBİÇ AMA BENİM KALIPLARIM OLMADIĞI İÇİN TAM ANLAMIYLA BUNLARI GEREBİÇ KURABİYESİ OLARAK NİTELENDİREMEDİM:(

TADİNA GELECEK OLURSAK...NASIL NEFİSSS NASIL NEFİSSS ANLATAMAM....
ISIRINCA AĞIZDA DAĞILIYOR...

1 KASE TYAĞ-200 TYAĞ-
2 YUMURTA SARISI
3YKAŞIĞI İRMİK
1 Ç.BARDAĞI SIVIYAĞ
1 BARDAK PUDRA ŞEKERİ
1 PK KABARTMATOZU
ALDIĞI KADAR UN.

MALZ. KARIŞTIRIP HAMURUMUZU YOĞURALIM .
BEN PİZZA KESİCİYLE ÜZERİNE ŞEKİL VERDİM VE YUMURTA BEYAZI SÜRDÜM.
FINDIK KIRIKLARINIDA EKLEYİP 180 DERCEDE PİŞİRDİM...
MUTLAKA DENENMESİ GEREKEN NEFİS BİR KURABİYE.....

AFİYET ŞİFA OLSUNNNNNNNN

12 yorum:

miss kokulu defnem dedi ki...

ellerinize sağlık harika görünüyorlar...

Krnc dedi ki...

Ahhh ahhhh !
Bunu bana yapamazsınız :)))
Çooook nefiss görünüyor,canım çekti:)
Harikasınız,ellerinize sağlık..

Marifetane hobi dedi ki...

Görüntüsü beni ye diye yalvarıyor canım:)) eminim nefis olmuştur hepinize afiyet olsun yarasın bidenem..

Unknown dedi ki...

canim çekti caniiiiimm!!!! yazik gunahtir yaa :)) bu yapilir mi hiç?

mutfagabuyrun dedi ki...

çok lezzetli görünüyor canım.kurabiyeye hiç dayanamam zaten.ellerine sağlık.sevgiler.

mutfagabuyrun dedi ki...

çok lezzetli görünüyor canım.kurabiyeye hiç dayanamam zaten.ellerine sağlık.sevgiler.

Reyhani dedi ki...

Canımm benimm yaaa yine döktürmüşsünnn :d muhteşem valla :D evlenince benim favori yemek ustamsınnn kesinliklennn :D muck en büyükündennn

pembe kekik dedi ki...

Elinize sağlık.Çok nefis görünüyorlar:)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Gerebiç kalıpları almayı ben de çok istiyorum,bir türlü ona sıra gelmiyor:))

Ellerine sağlık canım,nefis görünüyor..

mine dedi ki...

misler gibi koktu ooh çok da hoşuma gitti : )

Adsız dedi ki...

tavsiyene uyup ilk fırsatta bu kurabiyelerden yapacağım yanınada çay ...ellerine sağlık canım

marifet ellerimizde dedi ki...

defnenin cic annesi teşekkür ederim:))))))

krnc yakınsak mutlaka bırgun beklıyorum:)))))))

marifethane teşekkürler canım ...

mutfaktan mıs kokular,sevda,pembe kekikipapatyaprenses,sevde ve mine sizlerde teşekkür ederim..

reyhani..ne güzel yorum :)yüzümde güller açtırdın:))))))))))teşekkürler canım benim..

yaa bu arada ben kimsenin yorumun kaldırmadım:(((((((nasıl oluyor bu!!!!!!!