27 Nisan 2011 Çarşamba

PASTA GİBİ PATATES SALATASI-2-


MİSAFİRLERİNİZE GURULA SUNABİLİRSİNİZ...

11 PATATES İ HAŞLAYALIM .
HAŞLANAN PATATESLERİ EZİCİYLE EZELİM .İÇİNE 1 KASE TYAĞ VE 1 KASE KAŞAR RENDESİ EKLEYELİM .
İYİCE ERİYİNCE  SOĞUMASI İÇİN AYRI BİR KABA ALALIM .
SOĞUYAN PATATES PÜREMİZİ 4 E AYIRALIM.
1. KAT SADE
2. KAT KAVRULMUŞ HAVUÇ VE SARIMSAK RENDELİ-1 BÜYÜK HAVUÇ VE 1 DİŞ SARIMSAK-
3. KAT YARIM BAĞ MAYDANOZ-MAYDANOZ ,1 KASE B.PEYNİR VE 3YKAŞ.SIVIYAĞ-
4. KAT MOR LAHANALI-ROBOTTAN GEÇİRİLMİŞ MOR LAHANA,YARIM LİMON,3YK SIVIYAĞ-
KAT KAT KEK KALIBIMIZA DİZELİM VE ZEVKE GÖRE SÜSLEYELİM .

AFİYET ŞİFA OLSUNNNNNNNN..............

18 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

harika görünüyor canım.çok şık bir sunum.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

görüntü çok ççok güzel tam da ikramlık.ellerinize sağlık

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Merhabalar,güzel yorumunuz icin cok tesekkür ederim,bu salatayi ben gecenlerde yaptim ama ilk kez denedigim ve tariflere bakmadan kafamdan yaptigimdan tadi nefis görüntüsü güzel olmadi,karisti birbirine! Seninkisi cok güzel olmus,eminim tadida iyidir,ellerine saglik canim,görüsmek dilegiyle...

ASLI dedi ki...

Yemede yaninda yat olmus :)

KADER dedi ki...

Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı olmuş.

Saygılar.

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı olmuş.

Saygılar.

kalpkurabiye dedi ki...

zeynepciğim:)
ellerine sağlık güzelcimm:))
güzel oluyor bu tip salatalar:) herkes hayran kalıyor:)

Lezzet sarayı dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyor.tıpkı pasta gibi olmuş.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok şık ve güzel bir görüntü olmuş.Göz bu güzelliği görünce tadınında garanti olduğuna tanıklık eder.
Sık sık görüşmek dileğiyle,
Sevgiyle kal.

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok şık bir sunum olmuş ellerine sağlık,sevgiler

Minişin annesi dedi ki...

Bir patates salatası bu kadar mı güzel sunulabilir.. Ellerinize sağlık diyorum.

Unknown dedi ki...

Merhaba,
Keyifle dolaştım evinizde,ne güzel sunumlar,nefis lezzetler,ellerinize sağlık.
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum.
Görüşmek dileğiyle.

sevgilerimle...

İkiz Annesi dedi ki...

Çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık ikramlar için çok güzel.

Ülkü dedi ki...

Herşey güzelde bir de bunu yapacak biri lazım bana :)))

Unknown dedi ki...

Selam Arkadaşım
Ziyaretin ve yorumun için teşekkürler hatimlere katılmak istersen not bırakman yeterli yakında tekrar başlıyacağız inşaallah blogların kapanması yüzünden ara vermiştik
ayrıca bloğunda çok güzel tarifler var eline sağlık salatan da şık olmuş özellikle kahvaltı sunumlarına bayıldım her zaman beklerim
sevgilerimle

marifet ellerimizde dedi ki...

sevgili sevda,sezo,aslı:güzel yorumlarınıza teşekkür ederim.
terazı kızı teşekkür ederım:)
denızcım,lezzetsarayı canım anneannecım sızlerede cook tesekkurler edıyorum:)
bulbulunyerı,mınısın annesı, ve sevgılerımle uğrayıp yorum bırakmanız benı cok mutlu ettı..
ikiz annesı tesekkurler canım .ikizleri opuyorum...
ulku bence yaparsındaa usenıyorsun:)
paptya blogunu cok sevdım ..bende blogumu tam oturtayım bende bkatılıcam ınsallah hatımlere .teşekkur ederım:)

Şehnaz dedi ki...

HARİKA..ELLERİNE SAĞLIK..

Aycan dedi ki...

İnsan kıyıpta nasıl yiyebilir ki bu güzelliği.Nefis üstü bir şey olmuş.Ellerine sağlık canım.