8 Ağustos 2011 Pazartesi

RAMAZAN PİDESİ TARİFİ




 HERKESE MERHABALAR...
ÇOK YOĞUN BİR HAFTASONU GEÇİRDİM...MİNNOŞLARIM İYİCE YARAMAZLIK YAPTILAR...BAZEN SABRETMEK ÇOK ZOR OLUYOR...EN KÖTÜSÜDE BİRBİRLERİNE ZARAR VERİYOR OLMALARI:((((((((((((((

HERKESTEN BU KONUDA DUA BEKLERİM....

GELELİM TARİFİMİZE ASLINDA ELİMDE PEK ÇOK VERİLECEK PİDE TARİFİ VAR İLK BU PİDEMİ YAPTIM..GAYET GÜZEL OLUYOR.PUFİDİK BİR PİDE DEĞİL.DAHA PASTANE PİDESİ HAVASINDA.ÖZELLİKLE EŞİM ÇOK BEĞENDİ..UMARIM SİZDE BEĞENİRSİNİZ.

2 BARDAK ILIK SU
1 PK YAŞ MAYA
1YKAŞIĞI SİRKE
1TKAŞIĞI ŞEKER
1YKAŞIĞI TUZ
1 ÇBARDAĞI SIVIYAĞ
ALDIĞI KADAR UN

MAYAYI SU İLE ERİTELİM.
DİĞER MALZEMELERİ EKLEYELİM.
BEN SIVIYAĞI HAMURU YOĞURMAYA BAŞLADIKTAN SONRA, DAHA İYİ TUTSUN VE ELE YAPIŞMAYAN BİR KIVAM ALSIN DİYE SONRADAN EKLERİM.

HAZIR HAMURUMUZU 1 SAAT DİNLENDİRELİM.
ŞEKLİNİ VERELİM.30 DAKİKA DAHA DİNLENDİRELİM.
ÜZERİNE :::
1YUMURTA SARISI VE YARIM KAHVE FİNCANI SÜT SÜRELİM.
PARÇA TYAĞLARIDA KOYALIM.
180 DERCEDE PİŞİRELİM.

AFİYET ŞİFA OLSUNNNNNNNNN.........




20 yorum:

pembe kekik dedi ki...

Mis gibi çok güzel görünüyor.Çörek otunu da susamdan daha çok severim.Nefis...Ellerine sağlık:)

Swotpisces dedi ki...

denenecekelre ekliyorum, paylaşım için tşk.

otuzundansonra dedi ki...

Çok güzelmiş ellerine sağlık,canım çoçuk konusunda benim de 2 tane yiğenim var geçen akşam iftara ordaydık ,Allah'ım büyüğü kücüğünü çaktırmadan pataklıyor,oyuncaklarını paylaşmıyor vallahi Allah yardımcınız olsun,annelik çok zor .

~Hülya~ dedi ki...

Canım pide harika görünüyor ellerine sağlık. Cocuklar zor gerçektende. Küçükken dertleri ayrı, büyüyünce ayrı. Allah hepimizin yardımcısı olsun :)

Ada Deniz dedi ki...

ellerine sağlık

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

aaa ne becerikli hanımsınız canım benim; pide de evde yapılıyor ve aynı fırındakiler gibi miss miss
tarifi alındı ve en kısa zamanda denenecek
sevgiler:)

muko dedi ki...

oooo ne kadarrr güzel görünüyorrrrrr
elien sağlık canımmmmm
sevgilerrr

Seyr-ü Sefam dedi ki...

Ellerine sağlık Zeynep ablaçım..

Ufaklıklar için de Rabbim yardımcın olsun inşallah sakinleşip, uslu olurlar..

Selametle..

anneanneninemekleri dedi ki...

Evi mis gibi koku sarmıştır ellerine sağlık çok güzel olmuş.

Unknown dedi ki...

maalesefki bu şekilde büyüyorlar çocuklarımız.ellerine saglık.evde pide harika.

Unknown dedi ki...

Seni çok iyi anlıyorum canım..
Benim iki erkek bütün gün kavga edip birbirlerine tekme tokatlar.
Küçük kızımda erkek çocuğu gibi her geçen gün onlara benziyor.
Ne yapacağımı şaşırdım.
Geçicek bu günler inşallah..

Pide bol susamlı nefiss görünüyor.
Ellerine sağlık canım benim

Duygu dedi ki...

Ramazanda ev yapimi pide daha bir guzel oluyor. Mis gibi kokusu da evi sariyor. Ben de yapiyorum evde arada. Ellerine saglik canim...

halime dedi ki...

mmmmm nefisssss.ellerine sağlık...

özgekuzey dedi ki...

öle guzel ki bayıldım...inşlh bende denııycem bugun...ellerine sağlık

şengül dedi ki...

İyade'yi ziyarete geldim bayılırım pideye çok nefis gözüküyor ellerine sağlık canım (senin bloğunu da ben çok beğendim bol bol ziyaretine gelirim canım)

Küçük köyün dünyası dedi ki...

Çok güzel gözzüküyor ellerine sağlık :)

gulce dedi ki...

herseyyıı becerebılmek elinnden gelmesı nasıll duygu..:))) bence kendınıı bıraz kötu hıseetmelısınn ....
..yapabılen de var yapamayanda canım:((::)))

marifet ellerimizde dedi ki...

PEMBE KEKİK,SWOTPİCES,ADA DENİZ,MUKO,ANNEANNECİM,EYLEM,DUYGU,HALİME,ÖZGE,ŞENGÜL VE KÜÇÜK KÖY ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..GÜZEL YORUMLAR VE ZİYARET İÇİN:))))))

GÜLCAN ,HAYAT CAFE,HÜLYA ,FATMA,SEYRUSEFAM..MINNOSLARIM ICIN GUZEL DILEKLERINIZ VE DESTEGINIZ..AYRICA PIDEYE YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER KIZLAR...SEVGILER...

SEVGILI GULCE YORUMUN ICIN TEŞEKKÜR EDERIM....COK NAZIKSIN....

SEVGILER:))))))))

İKİ MELEK dedi ki...

hey maşallah bu nasıl bir marifettir böyle.. afiyet olsun

Adsız dedi ki...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your tatlczeynep.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com