17 Haziran 2011 Cuma

EV YAPIMI DONDURMA

 HERKESE MERHABALAR....YAZ GELDİ DONDURMA SEZONUNU AÇTIM..GEÇEN SENEDE EVDE YAPMIŞTIM DONDURMALARIMI...

TARİFLERİ BANA AİT..UYDURMA DESEK DAHA DOĞRU...
SAĞLIKLI VE LEZZETLİİ..HAYDİ MUTFAĞA DONDURMA YAPMAYA..

TABİİ BEN BİRAZ SÜSLEDİM.TAM BİR BOĞA BURCUYUM..KEYİFCİ..DİYET BİR ŞEY BİLE YESEM GÖRSEL OLARAK ŞIK OLMALI...
BUNLARIN  SADESİNİDE YAPABİLİR VE KASELERDE İKRAM EDEBİLİRSİNİZ.UMARIM BEĞENİRSİNİZ..

 DONDURMALARI SİLİKON KAPLARIMA KOYDUM VE ORTASINA  HAZIR ÇİKOLATA KREMASI SIKTIM.ÜZERİNİDE KAPATIP O ŞEKİLDE DONDURDUM....ABARTICAM YA:))))))
HIMM KESİNCE BİR AKTI BİR AKTI ÇİKOLATA SOSLARI...GİTTİİİ GİTTİİ YİNE DİYET:)))))
 BENİM KELEBEKLERİM HAZIR DONDURMA YEMİYORLAR...
BABAMIZ BU KONUDA ÇOK TİTİZ DAVRANIYOR.EŞİM DOKTOR VE DONDURMALARA KATILAN KATKI MADDELERİNDEN ÇOK ŞİKAYETCİ.MUHAKKAK DÜZGÜN VE KATKISIZLARIDA VARDIR ANCAK PİYASADAKİ DONDURMALARIN İÇİNE ÇOOOKK KATKI VAR.
ZANNEDERSEN DEDEOĞLU DİYE BİR MARKA VAR .O HEM KATKISIZ HEMDE HELAL SERTİFİKALI DONDURMA ÜRETİMİ YAPIYORMUŞ..
 TARİFE GELELİM:)))))

1 BARDAK SÜZME YOĞURT
1.5 BARDAK PUDRA ŞEKERİ
1 PAKET HAZIR KREMA
ÇİKOLATA-80GR ERİTİP EKLEYİN-
3 YK KAKAO
ÖNCE KREMA KÖPÜRENE KADAR İYİCE ÇIRPILIR ARDINDAN YOĞURT İYİCE ÇIRPILIR VE İKİSİ KARIŞTIRILIR.DİĞER MALZEMELERDE EKLENİR.

KALIPLARA ERİMİŞ ÇİKOLATALAR SÜRÜLÜR. BUZLUKTA 5 DAKİKA BEKLETİLİP İÇİNİ DONDURMAYLA DOLDURURUZ.



KATKISIZ KREMA ARIYORSANIZ HELAL SERTİFİKASI ALMIŞ OLAN KREMALAR::::::::::TEKSÜT VE YÖRSANIN KREMALARI KULLANILABİLİR......

http://www.gimdes.org/wp-content/uploads/Helal_Sertifika_Alan_Firmalar.pdf

 BAKARMISINIZ NASILDA MUTLU...GÜZEL KELEBEĞİMMMM
AFİYET ŞİFA OLSUNNNNNNN

42 yorum:

Unknown dedi ki...

En kıza zamanda deneyeceğim bir tarif bu...
Harika görünüyor.
Ellerine sağlık canım
Sevgiler.

zeynep dedi ki...

Aaa ilk defa duyuyorum süzme yoğurt dondurma da alıyorum tarifi en kısa zamanda denemek istiyorum.Nefis nefis görünüyor ellerinize sağlık..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Çok çok enfes görünüyorlar, dondurmaların beni baştan çıkardı resmen gel beni ye diyorlarrr :)

marifet ellerimizde dedi ki...

HAYATCAFE COK SEVINDIM BEGENDIGINE...YAPICA BILGI VERIRSIN:)

ZEYNEPCIM SUZME YOĞURT HAFIFLESTIRIYOR.ASLINDA TAM GERCEK DONDURMA GIBI OLMUYOR AMA GUZEL OLUYOR...

PEMBEESINTI TEŞEKKÜRELR:))))))))

Unknown dedi ki...

muhakkak denicem yoksa aklım kalır gerçi süzme yoğurt olsa şimdi yapıcam :)
ellerine sağlık çok çok güzel görünüyor gerçekten

Hayatcemresi dedi ki...

Çok güzel duruyorlar,hazırları aratmaz,
ancak hiç hazır krema almadım,gerçekten güvenilir mi,hangi marka helal açısından güvenilirdir?
hiç bir bilgim yok,
ellerin dert görmesin,MaşaAllah kızın çok şeker,Allah nazarlardan korusun,hayırlı saliha bir evlat eylesin(amin),hayırlı cumalar,sevgiler...

gulce dedi ki...

Ellerinize sağlıkk zeynepp küçük hanımınn daaa küçük ellerine sağlıkk .. bu arada senide kesfettmek cok guzelll.. tesekkurler..

otuzundansonra dedi ki...

Mımmm bende istiyorum.Sen Alamanyaydın dimi? içinden mi?

marifet ellerimizde dedi ki...

canım mutlaka yap derım sezoya:)))))))))

sevgılı hayat cemresı helal sertıfıkası olan krema bırtek yörsanın var.
yörsan çırpma uht krema-helal sertıfıkalı...teşekkürler minnoşuma sözlerin için:)))))))

sevgılı gulce..teşekkürler:))))))

otuzundan sonra ,hayır canım ben istanbuldayım:)))))))teşekkürler canım:)))

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Bende suan kendi dondurmami yemekteyim,diyete ara verdigim g+ünlerden biri ve benim yemedigim sey kalmadi!Senin bu silikon kaplarina bitiyorum,bende yok ama aklimda ilk firsatta görür görmez alicam!Kizin cok tatli masaallah,bende herseyi evde kendim yapmaya calisiyorum,bir ara ekmegimizide hep evde yaptik ama sonra bikiverdik galiba...Esimde meraklidir ekmek yapmaya:)Nette cok tarif var dondurma tarifi,seninkinide denicem,hersey cok güzel.öptüm bebislerini...

mutfagabuyrun dedi ki...

aslında dondurma yemem ama ew yapımı başak olmuş canımçhemde çikolata kaplı.süper gerçekten.ellerine sağlık.öpüyorum.

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Yani bravo diyorum baska bisey demiyorum :)

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Canim blogumda begendigim bloglardan tarifler diye köse acicam bu tarifini alabilirmiyim

Unknown dedi ki...

offf offf görüntü süper Ellerine sağlık canım bloguma bıraktığın kıymetli ve sıcacık yorumun için teşekkür ederim :) kal güzelliklerle

pembe kekik dedi ki...

Çok nefis görünüyorlar:)Evde yapılanın tadı bir başka oluyor.Ellerinize sağlık:)

eslemin annesi dedi ki...

harika görünüyorlar eline sağlık...

begonya35 dedi ki...

Hoşgeldin dondurmalar ağzımı sulandırdı krema koymasak olazmı afiyet olsun..

marifet ellerimizde dedi ki...

bir terazikızı ayy sorma bende dıyet bır gırıyorum bır cıkıyorum.dondurmada cok ıddıalı degılım kendım uydurdum ancak bız cok begendık..kızım ıcın guzel yorumun ıcın tesekkurler arkadasım:)bu arad sılıkon kalıplarım esseden.

sevdacım tesekkurler canım.

neslıcım tesekku ederım .tabıkı koyabılırsın umarım faydam olur:)

yusufca,pembe kekik ve eslemin annesi sizede teşekkur ederım ..sevgiler...

yemekbiraşk dedi ki...

çok güzel olmuş:) eline sağlık sevgilerimle..

uğurböceği dedi ki...

enfes gözüküyorlar.ellerine sağlık.bende bundan sonra takipdeyim.
sevgiler

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Bizim Kaymak Kadayıf da kesin bayılır, ben de krem şantiyi sütle karıştırıp donduruyordum sanırım bu daha faydalı ve gerçekçi.Görünüşü de çok güzel olmuş ellerinize sağlık.sevgiler sinem

Noblesse dedi ki...

çok zevkli ve beceriklisin, nefis...

ozlems.corner dedi ki...

Merhabalar iadeyi ziyarete geldim fakat bu şahane şeyler mahvetti beni bu saatte olsada yesem dedirtiyo,minnoşları öpüyorum...

olsada yesek suzan dedi ki...

bende buna benzer normal yoğurtla yapıyorum çocuklarıma, çikolata sos çok güzel fikir deniycem bende, prensese maşallah allah nazarlardan korusun , ellerine sağlık marifetlim sevgiler...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ellerine sağlık canım,görüntü süper lezzet kimbilir nasıldır.Dondurma sevdalısı olarak hem de katkısız,en kısa zaman da yapılacaktır.
Sevgilerimle...

marifet ellerimizde dedi ki...

sevgılı begos belkı krema koymadanda olur ancak ekşimsi olur.sonuçta yoğurt var içinde:)))))ziyaretin için teşekkür ederim...

SEVGILI YEMEK BİR AŞK,UĞURBÖCEĞİ,SEVAL,SUZAN,ÖZLEM ,NOBBLESS VE KADAYIFIN ANNECİĞİ...TEŞEKKÜRLER EDERİMM..HEPİNİZE...KOCAMANN DA ÖPERİM..
İLTİFATLAR İÇİN BİR TEŞEKKÜRDE..TOMBUL KELEBEĞİMDEN:)))))

mine dedi ki...

görüntüye bittim kaydettim hemen denenecekler listesine ellerine sağlık

canimçektipişirdim dedi ki...

harika olmuş cnm sunumu o kelebeğin yerinde olmak için nelerimi vermezdim:))
betül..

marifet ellerimizde dedi ki...

MİNECİM VE SEVGILI BETUL..ÇOK TEŞEKKÜRLER EDERİM ..BETULCUM YAKINSAK GELSEN BEN YAPARIM...SEVE SEVE....

kemlapasatatlisi.com dedi ki...

canım,
harika harika olmuş bu dondurmalar,şimdi mutfağa girip yapıyorum. Ellerine sağlık. Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

canım harika görünüyor bayıldım, şu dondurma yapma işi gözümde pek bir büyürdü ama görüntüyü görüncede inan denemeye karar verdim ellerine sağlık ...

marifet ellerimizde dedi ki...

SEVGİLİ KEMALPAŞATATLISI GÜZEL YORUM VE ZİYARET İÇİN TEŞEKKÜRE DERİM:))))))))))

SEVDECİM...ARKİDŞİM TEŞEKKÜREDRİM......

BU ARADA KREMAYLA İLGİLİ BANA SORU SORAN ARKADAŞLAR HELAL SERTİFİKALI KREMALAR VAR ....

LİNK:::::
http://www.gimdes.org/wp-content/uploads/Helal_Sertifika_Alan_Firmalar.pdf

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık, çok güzel görünüyolar.

bir paket krema demişsiniz ama kremaların boyutları farkediyo birbirinden sanırım. gram olarak söyleyebilir misiniz?

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık, çok güzel görünüyorlar.

bir paket krema demişsiniz ama kremaların boyutları farklı olabiliyor sanırım.
gram olarak yazabilir misiniz?

marifet ellerimizde dedi ki...

sevgılı adsız en kucuk boyda olanlardan .sevgıler:)tesekkurler:))))))))))))))

Adsız dedi ki...

ellerine saglik.paylastigin icinde tesekkurler.

Adsız dedi ki...

kızımı yiyeceksiniz pastayımı

Adsız dedi ki...

hello there tatlczeynep.blogspot.com owner found your website via yahoo but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found site which offer to dramatically increase traffic to your site http://xrumer-service.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer most cost effective services to increase website traffic Take care. Jeremy

Adsız dedi ki...

ablacım çok güzel olmuş daha tarif verecekmisin nese ben mutfaga kaçar hemen yapmaya başlayacagım bana bişeyler yaz bekliyorum

marifet ellerimizde dedi ki...

neşecim:)canım benım.......guzel zıyaretın ve yorumun ıcın tesekkur ederım:))))))))))))fırsat buldukça yayınlamaya calısacagım..malum 4 mınnosum var:)sevgıler canım:)

Adsız dedi ki...

hey all tatlczeynep.blogspot.com owner discovered your blog via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found site which offer to dramatically increase traffic to your site http://massive-web-traffic.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer most cost effective services to increase website traffic at this website http://massive-web-traffic.com

Adsız dedi ki...

spośród zаkładał rześkiе szwy. Kiedy skończуł, ze stęknięciem
1.bizness.keed.pl postawił wypchаną owieczkę.
Stała poważnie

na raciczkaсh, podziękоwaniе bezpośrеdnіm kołkom
wstawionym w nogi. Zdolność ryсerza bуł ωielki, zacho.