19 Ekim 2014 Pazar

YENİ EVİMDE İLK DAVET

 
 
 
 
Allahümme salli ve sellim ve barik ala seyyidina Muhammedin ve ala ali seyyidina Muhammedin bi adedi ilmike.
 
Manası: Ey Allahım ! efendimiz Hz. Muhammed'e (S.A.V.) ve efendimiz Hz.Muhammedin (S.A.V.) aline nihayetsiz olan ilminin adedince salatu selam ve bereketler ihsan eyle.
 
 




 HERKESE SELAMLAR UZUN BIR YAZ ARASI VERDİM  FARKINDAYIM ....

YENİ EVİMİZE TAŞINDIK. ...

İLK DAVET SOFRAMI SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM....

SEVGİLER .....SELAMLAR......

10 yorum:

Nurşen Aksoy dedi ki...

Hayırlı olsun,keyifle oturun..

Swotpisces dedi ki...

elinize sağlık ... özlettiniz... :)

marifet ellerimizde dedi ki...

Güzel öğretmenimiz bende sizleri özledim :)

marifet ellerimizde dedi ki...

Nursen hncm....Teşekkürler ...sevgiler

mutfagabuyrun dedi ki...

çokşık bir masa canım.yeni evinde gülerek otur.sevgiler.

marifet ellerimizde dedi ki...

Canım teşekkür ederim ....özlemişim arkadaşlarımı

meri dedi ki...

güle gükle otur nice bereketli masaların olsun, sevgiler

günlük yaşamım dedi ki...

elinize sağlık herşey çok güzel görünüyor :)

Adsız dedi ki...

Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

aaa hayirli olsun,tasinmak istedigini yazmistin,ama yeni evden haberim yoktu,cok sevindim,yerlesmissinizde sanirim,ne güzel,güle güle saglikla oturun insallah,yeni postlarda görüsmek dilegiyle insallah Zeynepcim...