18 Eylül 2013 Çarşamba

PUF BÖREĞİ


 BUNLAR BAŞKA BİR SEFERDEN ÖRNEKLER.....




 HERKESE MERHABALAR.......

UZUN BİR YAZ ARASINDAN SONRA KAVUŞTUĞUMUZA ÇOKKKK SEVİNİYORUM...

HEPİNİZİ ÇOK ÖZLEDİM UMARIM GÜZEL TARİFLERLE DOLU ,HARİKA BİR KIŞ BİZİ BEKLİYORDUR......

TARİF:::::::::::

3 KUPA UN
1 KUPA SU
1 Y.KAŞIĞI SİRKE
1 FİSKE TUZ
3 Y.KAŞIĞI SIVIYAĞ

TÜM MALZEMEYİ YOĞURALIM YARIM SAAT DİNLENDİRELİM.,

DİNLENEN HAMURUMUZU ÇOK KÜÇÜK PARÇALARA AYIRALIM, BEN CEVİZDEN BİRAZ DAHA BÜYÜK PARÇALAR HALİNDE AYIRDIM.
UNLA AÇIP ARASINA BEYAZPEYNİR VE KAŞAR KOYDUM.

GERÇEKTEN HARİKA OLUYOR
TAVSİYE EDERİM......



HEPİNİZE SEVGİLER......

AFİYET ŞİFA BAL OLSUN İNŞALLAH..................

9 yorum:

ilhan dedi ki...

Kıymalı da olursa etli ekmek deniyor galiba emin değilim ama. Nefis görünüyorlar ellerinize sağlık.

tatlı sefam dedi ki...

elınıze sağlık cok severım

*mehtap dedi ki...

kokusu buraya kadar geldi böreklerin, harikalar ellerine sağlık.

meri dedi ki...

oyy bunu hafta sonu yapmalıyıım ellerine sağlık

marifet ellerimizde dedi ki...

güzel yorumlar ve ziyaretiniz için teşekkürederim...sevgiler....

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım..
ara ara bu böreğin krizine girdiğim doğrudur :))
sevgiler..

Noblesse dedi ki...

ellerine sağlık Zeynepcim. Un ve su için kupa ölçüsü vermişsin, bu 200ml lik bardak ölçüsüne denk gelir mi?

marifet ellerimizde dedi ki...

denızcımmm sen krıze gırınce ben yaparım sana:))))))))))

sevgılı nobbless kupa olcusu 200ml lık ancak olcu fark etmıyor mesela ben 2 kısıye yapıcaksam kahve fıncanıyla yapıp olcuyu küçültüyorum:::::::::3 kahve fıncanı un ıse 1 kahve fıncanı su koyuyorum .bu acıdanda pratık bır tarıf...sevgıler canım benım

pınar dedi ki...

http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ canım ellerıne sağlık..nefıs olmuş..sayfanı zıyaaret ettım.eklıyorum senı..takıbe aldım..canım bende beklerım sayfama...sevgılerımı bırakıyorum....