30 Ağustos 2013 Cuma

SAROT TERMAL TATİLİ 2013

 HERKESE MERHABALAR.................

GELELİ 1 HAFTA OLDU,ANCAK EVİ DÜZENE SOKTUM VE RESİMLERİ PAYLAŞIYORUM.


http://www.sarottermalvadi.com/web/index.php?option=com_content&task=view&id=27&Itemid=92


YİNE GÜZEL BİR TATİL GEÇİRDİK.

ANCAKKK GEÇEN SENE OLDUKÇA BOŞ OLAN TESİS BU SENE TAM KAPASİTE DOLUYDU.O YÜZDEN HAVUZ BAŞINDA VE BAYAN TESİSLERİNDE HİÇ FOTOG. ÇEKEMEDİM.

GEÇEN SENEYE NAZARAN TEMİZLİKTE OLDUKÇA EKSİKLİKLER VARDI BEN KENDİMCE ÖNLEMLER ALARAK SIKINTI YAŞAMADIM.DAHA AYRINTI BİLGİ İSTEYEN ARKADAŞLARA ÖZELDEN YADA TLF DAN ANLATABİLİRİM.

TESİS ZATEN ÇOK ŞIK VE İHTİŞAMLI ,ONA KİMSENİN LAFI YOK....

HEMEN YAN TARAFA SAROT PALACE AÇILIYOR ORADANDA DAİRE ALDIK BAKALIM NASIL ÇIKICAK SİTESİNİ SİZLERLE PAYLAŞIYORUM..
http://sarotthermalpalace.com/?gclid=CNq0s83HpbkCFYVV3godLUMAOg

TAM MERYEMİN ARKASINA DA SAROT COUNTRY EVLERİ YAPILICAK FAKAT DAHA TEMELİ ATILMAMIŞ ŞU AN BİZDE KARARSIZ KALDIK...BAKALIM ÖNCE PALACE Yİ GÖRELİM..ONADA BAKARIZ.))))))))))) YİNEDE ONUN LİNKİNİDE VERİYORUM BAKARSINIZ.....


http://www.sarotcountry.com/master.asp





 YERLEŞİM PLANI ÇOK GÜZEL;
 EN ÜST KATLAR 3+1 140 M2 BİZİM EVLER ONLARDAN BİZE YETİYOR....MUTFAĞI ÇAM.-BULAŞ.MAK HERŞEY MEVCUT......
ALT KATLAR 1+1
EN ALT BAHÇE KATLAR 2+1

ÇOCUKLARIN OYNAMASI,SİZİN DİNLENMENİZ İÇİN İDEAL.HAVASI NEFİS TAM DAĞ HAVASI.....OLDUKÇA SERİN:))))))))))))

 HER SENE ZİYARET ETTİĞİMİZ SÜNNET GÖLÜ..TESİS ORTA KALİTE ,MANZARA SÜPER....BİRDE TAVŞANLAR VARKİ ONLAR ÇOCUKLARIN KUCAĞINDAN İNMİYOR:))))))))))))
 ALT KOMŞUMUZ TUĞÇENİN KEDİSİ KRISS..VAN KEDİSİ...2 YAŞINDA OĞLAN:))))))AKŞAMLARI BİZE MİSAFİR OLUYORDU...BİZİMKİLERSE MEST:))))))))))))
 TESİS İN CAFESİ.....AKŞAM YÜRÜYÜŞÜ SONRASI KEYİF:))))))

 EVETTTTTTTTT BUDA BAHÇEDEKİ YAVRU KÖPEĞİMİZ...AMAN ALLAHIM NASIL TATLI ANLATAMAM...AYICIK AYICIKKKK..........BİZİMKLİER ONUDA KUCAKLARINDAN DÜŞÜRMEDİLER.....
 BU SENE ÇOCUK OYUN PARKI YAPILMIŞ YETERLİ VE GÜZELDİ......



 GİRİŞTEKİ OYUN GEMİSİ..ONDADA ÇOCUKLAR OLDUKÇA KEYİFLİ VAKİT GEÇİREBİLİYOR....
 BÜYÜKLER İÇİN MİNİ SPOR ALANI YAPILMIŞ......
 GÜNDÜZ HAVUZ,AKŞAMÜSTÜ BAHÇE , YÜRÜYÜŞ,OYUN..........EKİP PERT:)))))))

 AAAAAAAAAAA DERSİ UNUTMADIK ELBETTE TUDEM TEST KİTAPLARIMI DA ALDIM!!!!!!!!!!!OKUL SEZONU İÇİN TEKRAR YAPTIK...SANIRIM MERYEM PEK MUTLU DEĞİL...DİMİ????????????
İŞTE BU KADARRRRRRRRRRRRRRRR UMARIM YETERLİ BİLGİ VEREBİLDİM:)))))))))

HEPİNİZİ KOCAMANNNNNNNNNNN ÖPÜYORUM............SEVGİLER...SELAMLAR:)))))))))))))

10 yorum:

Hayatın Tatları dedi ki...

Ders çalışmaktan mutlu olan çocuk var mı acaba? Benimkiler çıldırtıyorlar henüz kitap kapakları bile açılmadı Meryem kız tatilde bile çalışmış yine :)) maşallah . Tesis güzel görünüyor aklımızda bulunsun . Sevgiler

Swotpisces dedi ki...

çocuklar için pek iyi olmuştur... :)

Mutluanne dedi ki...

Resimler harika,çocuklar kocaman olmuşlar görmeyeli.Ben 5 tane var birinde görmedim ders çalışma isteği.Ne zaman derse getirsem lafı"anne kafamızı şimdi tatil modundan çıkarmanın ne gereği var okullar açılsın bakarız" oluyor :)
Memleket ziyaretinden fırsat bulabilirsek bende istiyorum böyle bir tatil ama bu yılda geçti.
Kolaylıklar diliyorum sana
İyi hafta sonları

marifet ellerimizde dedi ki...

canım arkadaşlarım...epeyi oldu sizlerle görüşmeyeli...hemen bende ziyaretinize geliyorum...güzel yorumlar için ayrıca teşekkürler...sevgiler:))))))))))

Adsız dedi ki...

Howdy! I simply wish to give you a big thumbs up for the
excellent info you have right here on this post.
I am returning to your site for more soon.

My web-site :: seo cheap

http://.blogspot.com/ dedi ki...

sarot termal satış ofisi gezi turları 0212 540 16 16
http://www.sarottermal-country.com/

oyun oyna dedi ki...

Allah bağışlasın çok tatlı görünüyorlar.

Adsız dedi ki...

tramadol 100 mg buy tramadol online paypal - tramadol hcl 50 mg street value

marifet ellerimizde dedi ki...

Teşekkürler sevgili oyun oyna 😊

marifet ellerimizde dedi ki...

Teşekkürler sevgili oyun oyna 😊