23 Nisan 2013 Salı

KOLONOSKOPİ YAPTIRDIM----------MÜTEVAZİ KAHVALTI------

 
 
HERKESE MERHABALAR:)))))))))))))
BENDEN SON HABERLER:::::::::::::::
 
KANSIZLIĞIN SEBEBİ İÇİN ENDOSKOPİ VE KADINDOĞUMDAN SONRA SIRA KOLONOSKOPİYE GELDİ....
ASLINDA ÇOK KORKUYORDUM AMA YAKIN BİR ARKADAŞIM MORAL VERDİ ÇOK KOLAY DEDİ BENDE GÖZÜMÜ KARARTTIM VE YAPTIRDIM.
 
KOLONOSKOPİ KOLAY GEÇTİ SADECE BİR GÜN ÖNCESİ VERİLEN İLAÇLAR VE LAVMAN ÇOK BERBATTI:((((((((((
SABAHA 2 KİLO VERMİŞ OLARAK UYANDIM..BU KISIM GÜZELDİ:)))))))))
 
NEYSE İŞLEMDE YARI UYANIKTIM BİRAZ ACI OLDU AMA ODA KISA SÜRÜYOR ZATEN.
NETİCE TEMİZ ÇIKTI
ANCAK ÇARPINTILARIM DEVAM EDİYORDU HATTA BENİ GECE UYANDIRICAK KADAR:((((((((
 KARDİYOLOJİYE GÖRÜNDÜM HOLTER TAKTILAR 1 GÜN HOLTER ÜZERİMDE KALDI.
NETİCE 10 ATIMDAN BİRİ BOZUK ÇIKTI.....
KALP İLACI BELOC BAŞLANDI.
BELOC İÇİNCE RAHATLIYORUM .UMARIM BUNUN TEK SEBEBİ ŞU KANSIZLIKTIR.
1 AY SONRA YİNE TAHLİL YAPTIRICAM SİZE YAZARIM SONUCU.........
 
ÖZELLİKLE BUNLARI YAZIYORUM .ÇÜNKÜ BEN KOLONOSKOPİ VE ENDOSKOPİ ÖNCESİ ÇOK KORKTUM VE NETTE ARAŞTIRDIM PEK FAZLA YAZAN YOKTU.UMARIM YAPTIRICAK KİŞİLERE FAYDAM OLUR.KORKMAYIN ARKADAŞLAR ARTIK BAYILTILIYOR VE İLAÇLAR VERİLİYOR İŞLEM ÇOK KOLAY.TABİ UMARIM KİMSEYE GEREKMEZ:))))))))
 
 NEYSE SİZE EŞİMLE MÜTEVAZİ SOFRAMIZI RESİMLEDİM. TABAK TAKIMI KÜTAHYA PORSELENDE SATILIYOR 2 KİŞİLİK VE 4 KİŞİLİK OLARAK...EŞİNİZLE SABAH KAHVALTISI İÇİN ÇOK SAMİM BENCE.))))))))))
 
HEPİNİZİ ÖPÜYORUM...SEVGİLER SELAMLAR VE SAĞLIKLARRRRRRRRR:))))))))))))
 




10 yorum:

Adsız dedi ki...

Kahvaltı takimlarin cok hos gercekten :)

mutfagabuyrun dedi ki...

çok geçmiş olsun canım.kansızlığın sebeplerinden olduğunu bilmiyorudum.bende de kansızlık var ama kalple bağlantı kuramadım.neyse canım çok geçmiş olsun tekrar.acil şifalar diliyorum.

Unknown dedi ki...

çok çok çok geçmiş olsun canım, Allah tez zamanda şifa versin inş. benim de demir eksikliğim ciddi boyutta zaman zaman çarpıntılarım oluyor, demekki bu yüzdenmiş :( demir hapları da midemi çok ağartıyor, içse bir türlü içmesen bir türlü, hayırlısı..

marifet ellerimizde dedi ki...

arkadaşlar güzel dilekleriniz için teşekkürederim.

evet canım demir ve kan ilintili ve kalpte çarpıntıya neden oluyor...aman ihmal etme:)

Ada Deniz dedi ki...

Geçmiş olsun:))) Bu kansızlık bir ara benimde başımı ağrıtmıştı (hoş şu anki durumu bilmiyorum ya) Sıfır proteine kadar inmiştim nerdeyse. Sonuçta protein tüket demişlerdi:)))

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun Allahım şifa versin inşallah..
umarım iyi neticelenir.
kansızlık için nohut haşlayıp yiyin çerez gibi..
ve 1 bardak ılık suya herhangi bir pekmez için her sabah.. bir yakınım
kal ilaçları vs kullandı değerler yükselmedi..
bu dediklerimi yaptı değerler 1 ay geçmeden normal e döndü.. şifa olsun yedikleriniz..

sevgiler..

Nurşen Aksoy dedi ki...

Ellerinize saglık ,çok güzel görünüyor..gecmiş olsun,acil şifalar..

marifet ellerimizde dedi ki...

ada deniz dilek ve nursen...güzel dilekleriniz ve tavsiyeler için teşekkürederim.hepsini yapıcam....yapmamda lazım zaten:)sevgiler:)))))))

Adsız dedi ki...

çok güzel bir servis olmuş.

bademlebuduk dedi ki...

geçmişler olsun