30 Ocak 2013 Çarşamba

KADINBUDU KÖFTE TARİFİ

İŞTE BİR SEVİM HANIM TARİFİ DAHA:)))))))))))))

BENİM GÜZELLER GÜZELİ BABAANNEMİN TARİFİ......KESİNLİKLE TAVSİYEMDİR.....



3 DİŞ SARIMSAK
1 KG KIYMA
3 BARDAK PİŞMİŞ PİLAV-EVDE KALAN PİLAV-
1 SOĞAN RENDESİ
2 YUMURTA SARISI
KARABİBER
TUZ




2 YUMURTA  SARISINI ÇIRPALIM

 KÖFTELERİ ÖNCE UNA SONRA YUMURTA SARISINA BULAYALIM.

BABAANNEM HEP DERKİ AMAN KIZIM ÇOK SIÇRIYOR GÖZLERİNİ KORUUU......

KIZGIN YAĞDA BİRGÜZEL KIZARTALIM..HIMMM ENFES OLUYOR ..


AFİYET ŞİFA OLSUNN.................

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Babaanne tarifiyse denenmeli! Onların marifeti kimsede yok :) Ellerinize sağlık..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Bende severim babaanneninde ellerine saglik canim,benim babaannemde cook cok nefis yemekler yapardi eskiden,simdilerde ayagi kirildi yazik yeni yeni iyilesiyor,ev kazasi oldu,aman yaslilarimiza dikkat cok zor yaslilikta...

mutfagabuyrun dedi ki...

et olursa köfte olsun canım.nefis nefiss.ellerine sağlık.sevgiler.

ehlikeyfchef dedi ki...

gün gelecek bizim torunlarımızda buda benim babaannemin(üç kız annesi olarak bu benim için anneanne olacak)tarifi dermi acaba ne mutlu babaannene,ellerinize sağlık...

Unknown dedi ki...

ellerinize saglık.bayıldım ben bu tarife .artık pilavlar ziyan olmayacak.takipteyim.banada beklerim:)

Unknown dedi ki...

MERHABA:) HARİKA GÖRÜNÜYOR SOĞAN PİYAZI VARMI YANINDA...ELLERİNİZE SAĞLIK AFİYETLE ...BENDE BEKLERİM

Unknown dedi ki...

bayılırım kadınbudu köfteye.ellerine sağlık.