25 Aralık 2012 Salı

DOĞURMAGÜNÜ HEDİYESİ

ODA NE DEMEYİN ARKADAŞLAR...........................

BU BENİM İCADIM......

2 YIL ÖNCE BİR YÜZÜK BEĞENMİŞTİM..TAMDA BENİM ÜÇÜZLERİN DOĞUMGÜNÜ ÜZERİYDİ.....
EE AHMETTE ONLARDAN 1 HAFTA ÖNCE DOĞMUŞTU ZATEN..

HIH DEDİM.AKLIMMM ÇALIŞTI VE BİR BULUŞ ÇIKTI ORTAYA:)))))))))))))))))

DOĞURMAGÜNÜ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EVET ....ÇOCUKLARA DOĞUMGÜNÜ YAPIYORUZ HEDİYELER ALIYORUZ...

EEE ONLARI BİZ DOĞURDUK...TAŞIDIK...VS VS BİZEDE SADECE DOĞUMDA BİR HEDİYE GELİYOR...
SONRA UNUTULUYOR.....


YOK EFENDİM ,HERSENE HATIRLANMAK İSTERİZ BİZ......

BASTIRIN KIZLARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR....


HER SENE DOĞURMAGÜNÜ HEDİYENİZİ İSTEYİN.....

HEM BEN KOLAYLIKDA YAPIYORUM.
4 ÇOCUK İÇİN 4 AYRI HEDİYE İSTEMİYORUM.....

TEK HEDİYE ..EE TARİHLERİDE ÇOK YAKIN ZATEN.....

SİZDEN HİKAYE BEKLİYORUM...KOCALAR NE DİYECEK BAKALIM ......

BEN BU SENE HEDİYEMİ SEÇTİM.....

BANA HAK VEREN ARKADAŞLAR BU YAZIYI SİZDE PAYLAŞIN...YAYALIMMMMMM BU GÜNÜ.....

HEPİNİZİ ÖPÜYORUM:)))))))))))))))))))))))))))))

SEVGİLER.....

15 yorum:

❤makeuparfume❤ dedi ki...

çok tatlı bir yazı olmuş,bekarım ama evlenip Allah nasip ederde çoluk çocuğa karışırsam, çocuklarım büyüdüğünde doğum günlerinde kendime hediye aldırtmayı bende düşünüyorum :)

kamilece dedi ki...

Bu benimde aklıma gelmişti birkaç yıl önce büyük kızımın doğum gününde bende babalık hediyesi isterim demez mi :)) sen benim gibi değilsin benim gibi fedakar olamazsın dediysemde malesef başaramadım,sen başardınsa süper canımmm bravo diyorumm arkadaşımmm...ama yeniden heveslendim doğrusu bu geçti seneye kesin yeniden deniyorumm :)

Noblesse dedi ki...

çok haklı, yerinde bir istek:)))demek üç kez istemem gerekecek:)))

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

:)))

marifet ellerimizde dedi ki...

sevgili makeparfüme..bencede minnoşların olunca iste....

kamilecim benimkide hemen kabul etmedi...aynı tepkiyi verdi...banada hediye o zaman dedi...ama ben inatla direttim...zafer benim....bu sene paşpaşa kendisi alıyor hediyemi..

evet canım nobblesim 3 hediye lazım sana:))))))))

reyhan özledim canım seni.))))))

tubitos dedi ki...

hehe çok güzel fikirmiş, aklımın bi köşesine yazdım :)

muhabbetsofrasi dedi ki...

senin üçüzlerin mi var :)

Allah yardımcın olsun...
bizde ikiz varda savaş yapıyoruz bazen :D

yemekbiraşk dedi ki...

:) ben hep söylerim zaten bu gün aslında bana özel bende hediye istiyorum diye sana katılıyorum canım:) sevgilerimle

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Valla bravo kirk yil düsünsem benim aklima gelmezdi! Bir söyleyim bakalaim benimki ne diyecek! Yteerince isteklerimizi yerine geitrdiginden biraz itiraz eder ama bende 2013 te baslariz diye teklif ederim,bakalim bakalim,tesekkürler fikir icin!

bir kase lezzet dedi ki...

Maşallah kuzum hadi bakalım neler isteyelim:)

afacanikizler(esin) dedi ki...

merhaba bloğunuzu montessori anneleri grubumdaki iletinizden keşfettim hemen izleyiciniz oldum bana da beklerim sevgiler....

#merve... dedi ki...

İnanır mısınız hiç aklıma böyle bir fikir gelmemişti :D Hay aklınla bin yaşa :D Ben de hamileyim ama bu durumu şimdiden eşimle paylaşmamda fayda var :D Allah sizden razı olsun :)

Feray kaygısız dedi ki...

Ayy çok iyi fikir tuttum ben.

marifet ellerimizde dedi ki...

KIZLAR EŞİME DÜN ANLATIYORUM....YA YAPMA DİYOR..BU SEFER KOCALAR KIZICAK:))))))))))))))))AMA HAKKIMIZZZ YAAAAAAAAAAAAA:))))))))))))))

mutfagabuyrun dedi ki...

bence harika bir fikir ama eşleri ikna etmek önemli canım.iş onlarda bitiyor bence.