15 Haziran 2011 Çarşamba

LIGHT SÜZME YOĞURT YAPIMI


 MERHABALAR ARKADAŞLAR..ASLINDA ÇOK BASİT AMA GÖZDEN KAÇMAMASI GEREKEN BİR ŞEYİ HATIRLATACAĞIM .
GEÇEN HAFTA DİYETİSYENİMDEYKEN ,SÜZME YOĞURTTAN BAHSETTİK .
AYSEN HANIMDA BANA BİR ÖENRİDE BULUNDU .
SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM .


GECEDEN LIGHT YOĞURTU TEMİZ TÜLBENTE SARDIM VE ÇUKUR BİR KABA KOYUP B.DOLABINA KALDIRDIM .
SABAHA YOĞURT SUYUNU SALMIŞ....NEFİS BİR SÜZME YOĞURT OLMUŞTU....
AYSEN HANIMIN TAVSİYESİ İLE İÇİNE 1TKAŞ. TATLANDIRICI VE 1TKAŞ TARÇIN KOYUP AFİYETLE YEDİM:)))))))))
BU YOĞURTU TÜM LIGHT TARİFLERİNİZDE KULLANABİLİRSİNİZ.OLDUKÇA KIVAMLI ÇÜNKÜ...

AFİYET ŞİFA OLSUN.KİLO OLMASIN:))))))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yarım kilo yoğurttan kaç gram süzme yoğurt çıkıyor peki?

marifet ellerimizde dedi ki...

yarım kilodan yaklaşık 300 gr çıkar .
çok kıvamlı olduğu için her tarife gelir mesela bu yoğurtla mousse yapabılırsınız.
içine 2 paket lıght çikolata eritip 2 y.kaş tatlandırıcı 1 y.kaşığı kakaoda ekleyip nefis bir mousse yapabilirsiniz.ben bu şekilde verdim kilolar:))))))))))

ziyaretiniz için teşekkürederim...sevgiler....