14 Haziran 2011 Salı

DOMATESLİ SUCUK

   SOFRADAN BİR ÇOK SES YÜKSELİNCE ANCAK BU KADAR RESİMLEYEBİLDİMM..
TADİ HARİKA OLUYOR..
ASLINDA ÇOK BASİT BİR TARİF ANCAK KAHVALTI SEÇENEKLERİNE EKLEMEK İSTEDİM ÇÜNKÜ LEZZETİ HARİKA OLUYOR:))))))
  KENDİ YAPTIĞIM SUCUKLARI TAVADA SOTELEDİM .
İÇİNE 3 DOMATES RONDOLADIM .
TUZ ,K.BİBER VE KEKİKTE EKLEYİP DOMATESİN SUYUNU İYİCE ÇEKTİRDİM.

ALTINI KAPATIP İÇİNE 2 KALIN DİLİM ESKİ KAŞARI DOĞRADIM KAPAĞINI KAPATTIM 5 DAKİKA KAŞARLAR ERİDİ ...SERVİS YAPTIM...AMANN EFENDİMMM.EKMEK BANA BANA BUYRUN....BU KADAR BASİT BU KADAR LEZİZ:))))))

4 yorum:

Unknown dedi ki...

senin tarifinle sucukalrımı yaptım eşim bayıldı birde izinli günüde bunu yapayımda hayranlığı artsın dimi:)))
ellerine sağlık

marifet ellerimizde dedi ki...

canımmm çok sevindim:)afiyetler şifalar olsun:))))))

ASLI dedi ki...

Ben de yaparim ama daha farkli...Bu da enfes gözüküyor.

marifet ellerimizde dedi ki...

aslı o zaman en kısa zamanda tarıf beklıyoruz.....kahveltı için her türlü alternatif kabulumuzdur:)sevgıler...