17 Mayıs 2011 Salı

DİYET KAŞARLI KURABİYE

MERHABALAR:))))))
BU GÜNKÜ İKİNCİ LIGHT TARİFİM .BUDA EŞİME ALTERNATİF OLSUN DİYE YAPILDI...
EŞİM TATLI SEVMEZ .ANCAK EVE GELİNCE MEYVENİN YANINDA ATIŞTIRMALIK BİR ŞEYLER OLSUN İSTER..BUDA SEVGİLİ EŞİM İÇİN HAZIRLADIKLARIM:)))))))

1 BARDAK ÇAVDAR UNU
1BARDAK LIGHT YOĞURT
YARIM BARDAK LIGHT KAŞAR RENDESİ
1ÇAYKAŞ. TUZ
1PK KABATMATOZU
2 YUMURTA


TÜM MALZ. KARIŞTIRALIM.
YÖNTEM AYNI.KIVAMSIZ BİR HARÇ.
TEPSİYE DÖKÜYORUZ.
180 DERECEDE 20 DAKİKA PİŞİRİYORUZ.
20 DAKİKA SONUNDA FIRINDAN ÇIKARTIYORUZ.
20 EŞİT DİLİME BÖLÜYORUZ.
TEKRAR FIRINA VERİYORUZ.
160 DERECDE ÜZERİ KIZARANA ,KITIRLAŞANA KADAR PİŞİRİYORUZ.

TARİFLERİM TAMAMEN GÜVENİLİRDİR.
ESKİ BİR SPORCUYUM BESLENME VE SAĞLIK KONUSUNDA OLDUKÇA BİLGİM VAR.ŞU ANDA DA DİYETİSYEN KONTROLÜNDE ZAYIFLIYORUM.
TARİFLERİME DİYETİSYENİMDEN ONAY ALIYORUM...GÜVENEREK YAPABİLİRSİNİZ:)
UMARIM SİZE FAYDAM OLUR.....


AFİYET ŞİFA OLSUNNNNNNNN..
KİLO OLMASINN.
SEVGİLER:))))))))

TARIFI SEVGILI ARKADASIM TADINA DOYAMADIMIN.LIGHT TARIFLER ETKINLIGINE GONDERIYORUM...SEVGILERIMLE BERABER:)
http://tadinadoyamadim.blogspot.com/2011/05/diyet-biskuvidiyet-salatadiyet.html

11 yorum:

Şehnaz dedi ki...

HARİKA ,DAHA NE OLSUN..ELLERİNE SAĞLIK..

Noblesse dedi ki...

diyet kurabiye tam bana göre:))) ellerine sağlık, aldım, kaydettim.

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımm:)
Allah sağlık sıhhat versin inşallah:)

mndlna dedi ki...

Ellerine sağlık :) diyet sanırım hepimizin başlı başına büyük derdi yaz da gelmeye başlayınca... Eminim güzel bir alternatif olacaktır :)

mutfagabuyrun dedi ki...

diyet olması harika olur canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Deli Anne dedi ki...

çok canım çekti..

CANBOGAZDAN dedi ki...

hafif bir tarif olmus denemek lazim :) ellerinize saglik, sevgiler

Unknown dedi ki...

Bu aralar benimde böyle diyet atıştırmalıklara ağırlık vermem gerekiyor.
Kilolar aldı başını gidiyor :((
Ellerine sağlık canım
Sevgiler.

marifet ellerimizde dedi ki...

şehnaz ,nobbless, ve denız tesekkurler:)

mandalına,akıllı annemcık,sevda ve canbogazdan sızlerede tesekkurl ederım.
hayat cafe tesekkurler canım .evet dıyet hepımızın ortak sorunu ..neysekı bu cozumler var:)sevgıler...

beylikdüzü dedi ki...

Hafif ve pratik bir tatlı tarifi.Ellerinize sağlık.

marifet ellerimizde dedi ki...

TESEKKURLER BEYLIKDUZU:)