28 Şubat 2011 Pazartesi

KURUFASULYELİ TRUFF----KF ATOM--







ÇOK ZAMANDIR YAPMAK İSTEDİĞİM AMA CESARET EDEMEDİĞİM BİR TARİFTİ:)SON OLARAK ANNEM ARKADAŞ TOPLANTISINDA YİYİP BAYILDIĞINI ANLATINCA ARTIK DURMANIN BİR ANLAMI YOKTU....

ÇOK BASİT VE PRATİK .TADINA GELİNCE ÖYLE AYNIII KESTANE ŞEKERİ ...KESTANELİ TRUFF FALAN DEĞİL.EVET ANDIRIYOR AMA DAMAK TADI GÜÇLÜ BİRİ BUNUN İÇİNDE KESTANE OLMADIĞINI ANLAYABİLİR:)
AMA OLDUKÇA LEZZETLİ .DENEMEKTE FAYDA VAR.HİÇ YAPMADIM DEMEZSSİZİN :))))))


TARİFİ:

GECEDEN 1 BARDAK K.FASULYEYİ KAYNATALIM VE KAYNAMA SUYUNDA SABAHA KADAR BEKELETELİM .
SABAH FASULYELERİN İÇİNE
 2 YUMURTA
1 BARDAK TOZŞEKER
1 BARDAK FINDIKUNU
EKLEYELİM VE PİŞİRELİM .
PİŞEN HARCI BLENDRDAN GEÇİRELİM VE KATI BİR HARÇ ELDE EDELİM .
HARCIMIZ SOĞUDUKTAN SONRA,
HARCIMIZDAN KÜÇÜK TOPLAR YAPALIM .
ERİTTİĞİMİZ ÇİKOLATAMIZA ,ARDINDANDA FISTIKRENDESİNE BULAYALIM .

AFİYET ŞİFA OLSUNNNNNNNNN


27 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

zeynepciğim çok değşik olmuş bu trufflar yaaa:))
ellerine sağlık tatlım..
pastasını duymuştum sanki demek truff da oluyormuşş:)

Seyr-ü Sefam dedi ki...

Ablaçım yine döktürmüşsün maşallah :)
Ellerine, yüreğine sağlık..

Selametle..

mutfagabuyrun dedi ki...

ziyaretin için teşekkür ederim canım benim.iadeyi ziyarete geldim.blogun çok güzel.izlemeye aldım.güzel paylaşımlar diliyorum.

sarımutfak-hande dedi ki...

bunu duydum ama yapmadım
ellerine sağlık güzel olmuş canım
sevgilerimle

susamcorekotuFeriha dedi ki...

BEN DE HİÇ YEMEDİM VE ÇOK MERAK EDİYORUM,SEN ÇOOOK YAPMIŞSIN BURDAN ALIR YERİM:))

Unknown dedi ki...

Merak ettiğim lezzetlerden biri..
En kısa zamanda denemeliyim.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık Zeynepcim.Görüntü güzel eminim ki tadıda çok güzel olmuştur :)

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Merhabalar Zeynep hanim iadeyi ziyarete geldim,blog dünyasina hosgeldiniz beraberce güzel vakit geçirmek dilegiyle...
Cok hos bir sayfaniz var ve bu tarifte degisik ve lezzetli olmus ellerinize saglik...Adresinizi not edip SIK SIK ugrarim sevgilerimle.

İkiz Annesi dedi ki...

Çok değişik bir tarifmiş ellerine sağlık çok güzel görünüyor.

Emine dedi ki...

selam zeynep :)
zaten gelmiştim ama bir de ses vereyim dedim..tariflerini ilgiyle izlicem ama yapmak için söz veremem :)
sevgiler..

marifet ellerimizde dedi ki...

sevgılı denızcım ever pastayı bende duydum ama truff daha mantıklı geldı..ee deneyın pişman olmazssınız ama oylee harıka kestanelı trufflarım gıbı degıl yanı:)

seyrüsefam sagol ablacım:)
sevgılı sevde,ikizannesi ve emine bloguma hosgeldınız sefalar getırdınız:)

sevgılı özi,susamçörekotu canım ablam,hayatcafecım,handecım ve kelebeklı sanıyeler güzel yorumlarınız ve zıyaretınız ıcın tesekkur ederım :)sevgıler:)

Özgen dedi ki...

Merhaba sitemi ziyeret ettiğiniz için teşekkürler.Tarifiniz çok hoşuma gitti.DENEMEK İSTERİM SEVGİLER...

Adsız dedi ki...

Ziyaretime gelmişsiniz. Çok teşekkür ederim. Her zaman beklerim. İade-i ziyarete geldim ben de :)Kuru fasulye ile çok önceden yani evlenmeden önce bir tarif tatlı denemiştik ablamla diye hatırlıyorum. Ama çok daha farklı olmuş. Denemek lazım. Ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Hayirli aksamlar canim aramiza hos geldin .Ellerine emeklerine saglik canim blogunda tarifler de cok güzel öptüm.

muko dedi ki...

merhabalar

elinize sağlık çok güzel görünüyor ancak denemekte cesraetsiz olduğum bir tarif

sevgilerimle

fem dedi ki...

hosgeldiin diyoruum oncee:) bende yas pasta arasinda kullaniyorum fasulyeyi kestane tadinda oluyor yiyenlerde anlamiyorlar bu da cok guzel gorunuyor ellerine saglik

Unknown dedi ki...

canım ellerine sağlık ben kekini yapıyorum kimse inanmıyor fasulye olduğunu nefis...aynı kestane tadı.

marifet ellerimizde dedi ki...

sevgılı özgen,yersofrası,muko,gülcan,fem sızı sıksık zıyerte etmeye calısıcam .guzel paylasımlar dılıyorum:)
baharcım kekının tarıfıne bakmaya gıdıyorum merka ettım sımdı:)sevgıler canım

çeşnici Handan dedi ki...

Hiç denemedim çok değişik geldi ve mutlaka deneyeceğim. Ellerine sağlık afiyetler olsun.

yedirenk dedi ki...

ZEYNEP CANIM HEMEN SANA İADEYİ ZİYARETE GELDİM,NEDE İYİ ETMİŞİM.SENİNDE TARİFLERİN PEK GÜZEL VEDE FARLI ARAMIZA HOŞGELDİN.YAŞITIM,ARKADAŞIM....

Unknown dedi ki...

BENDE KEKİNİ DUYMUŞTUM AMA TRUF OLARAK İLK KEZ DUYUYORUM KURU FASULYE OLDUĞUNU DÜŞÜNÜNCE BİRAZ TEREDÜTTE KALIYOR İNSAN AMA MADEMKİ BU KADAR GÜZEL OLDUĞUNU SÖYLÜYORSUN DENEMEKTE FAYDA VAR SUNUMU ÇOK ŞIK OLMUŞ ELLERŞNE SAĞLIK..
SEVGİLER..

marifet ellerimizde dedi ki...

sevgili handan ve candan tarıfler .guzel yorumlarınız ıcın tesekkur ederım:)denemekten zarar gelmez :)
sevgılı yedırenk ..evet canım yasıtmısız.ne guzel sıksık yazısırız artık.sevgıler:)

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Vavvv, nefis görünüyorlar. Ellerinize sağlık. Afiyet olsun, sevgiler.

sugibi dedi ki...

ellerinize sağlık..

marifet ellerimizde dedi ki...

guzel yazılarınızı ve yorumlarınız ıcın tesekkur ederım.sevgıler:)

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık canım benimde annem sık sık borcama döküp yapar kurufasulye pastasını:)

marifet ellerimizde dedi ki...

ee bu marifetlilik anneden geliyormuş ..anlaşıldı....